Wednesday, December 12, 2012

12.12.12 - Hari yang sepatutnya.........!

Salam 12.12.12

Hari ni,adalah tarikh sepatutnya aku target nak menikah.Lagi pun kalau kawan-kawan usik dulu,"Bila kau nak kawin?".Aku akan jawap,tunggu la 12.12.12 nanti.Sudahnya,awal sebulan la pulak.

Naisss.Aku bagitau parent nak kawin tarikh 12.12.12.Tapi parent tak setuju. Ayah aku kata,buat 15.11.12.Yeyyy,awal! Mood : Gatal.Ohh,hari ni jugak sebenarnya birthday ayah aku yang ke-? Hehe.Happy birthday to him.Tetiba jadi orang putih pulak. ;p

Camne sekalipun,Alhamdulillah,masih lagi bernyawa di bumi Tuhan ni dengan seribu rahmat yang telah diberi.Ni bulan penutup dan azam pun dah tercapai untuk tahun ni.Harap-harap tahun depan ada sesuatu yang lebih baik menanti.InsyaAllah.

7.12.12 yang lepas,birthday encik suami.Tapi aku tiada di sisi.Tapi takpe katanya,nak buat macammana,aku di utara dan dia di pantai timur.Telefon jela pengubat rindu.Aku kata sabarlah,dah dapat kan hadiah.Ye! Dia dapat hadiah birthday paling besar,AKU la tu.hehe ;)

Tentang tarikh ni,tiada yang menarik sangat.Tapi mungkin menarik kalau hari ni adalah weekend,confirm akan ramai orang menikah pada tarikh ni.Disebabkan ni cuti sekolah,cikgu-cikgu kita pun mungkin ramai yang pilih tarikh ni untuk kahwin.Cuti sebulan cikgu-cikgu kita.Seronoknya.Nak jadi cikgu boleh?

Kepada yang bercuti,selamat bercuti.Yang kerja,jangan stress ye! ;)






0 comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers