Saturday, November 16, 2013

Happy 1st Anniversary!

Alhamdulillah Ya Allah!

Hari ni dah genap setahun berkahwin.Biasa la awal-awal kahwin semua excited tulis anniversary. Tunggu la 20 tahun lagi,agak-agak ada tak nak tulis entri anniversary,takde kan kan kan?

15.11.2012-15.11.2013

Ingat senang ke nak dapat approval kahwin ni?

Susah kot.Ingat lagi mula-mula aku nak bagitahu parent pasal kahwin.Ketaq lutut cheq.Seminggu aku fikir sebelum tidur,macam mana nak cakap ni? Boleh ke diorang accept? Kalau diorang tak suka macam mana? Kalau dah approve, bila tarikh kawin?Betul ke aku dah nak kahwin?

Haaa..tu dia.Macam-macam ada dalam kepala.Kalau tak silap,bulan April 2012 aku bagitau mummy aku pasal kahwin. Katanya nanti dia bagitau abah. Yang pasti,apa-apa hal pun mesti melalui mummy dulu.Maklum,saya takut pada abah saya!!! Mummy tanya nak kahwin,aku cakap nak kahwin 12.12.12..Tarikh nak cantik aje! Haha.Masa aku bagitau tu,aku kat stesen bas nak balik perlis untuk final year exam degree. Dalam bas seram sejuk.Mesti abah tak bagi.Komfem!

Tak sangka pulak dalam diam,mummy bagitau abah.Abah setuju! Horray! Tapi agak kelakar sebab aku punya la buat habis lambat 12.12.12. Tiba-tiba abah cadangkan 15.11.2012.Wow! Itu sudah bagus. Katanya sempena Awal Muharam 1434.Masa tu menitik airmata aku. Tak sangka dengan mudahnya abah approve!

Dan begitu la kisahnya hingga ke alam perkahwinan pada 15.11.2012 bersamaan 1 Muharam 1434H.

Tak tunang,terus kahwin.

Save bajet la konon.Haha

Mr.and Mrs.Arrogant! ;)

Moga-moga diberkati hendaknya sampai bila-bila.Amin. ;)

1 comments:

msredcheesecake said... Reply To This Comment

lagi 20 thn tulis cerita cucu plak...hhee

Lilypie Angel and Memorial tickers