Wednesday, August 27, 2014

Untuk kedua kalinya..

Alhamdulillah.

Berjuta-juta syukur pada Tuhan kerana untuk kedua kalinya disytiharkan pregnant lagi. Dah kali ke-2 pregnant. Minggu ni dah masuk week ke 18.Cepat masa berlalu.Rasa macam baru semalam lahirkan arwah baby Rizqi,anak syurga yang terpilih oleh Yang Esa.

Harapan kali ni kalau boleh-diulang,kalau boleh dan diizikan Tuhan,supaya segalanya lancar tanpa sebarang masalah macam dulu. Sekarang,nak kata terlampau jaga pun tidak,tak jaga juga tidak. Cuma kali ni lebih berserah pada Tuhan-kalau ada rezeki,ada lah.Harap-harap.

Untuk kedua kalinya,still lagi aku tak habis-habis buat Master.Tolong jangan bilang aku tak pandai sebab habis lambat.Tapi cuba lah untuk faham,Master by Research memerlukan masa yang sangat banyak untuk research,publication,conference dan juga thesis.Usah dibanding dengan orang yang buat Master by Coursework yang memang boleh habis setahun saja.Juga,harap-harap semua orang faham!

Tahun pertama buat Master pregnant,tahun kedua Master juga pregnant.

Juga sama,aku dan suami masih lagi berjauhan.Seorang di timur,seorang di utara.

Tapi semua tu bukan masalah.Macam aku cakap dulu,demi sesuap nasi masa depan.Lain orang,lain periuk nasinya.Kami pun sama.Ada jalan masing-masing dan belum ada rezeki lagi untuk berada di tempat yang sama.InsyaAllah suatu hari nanti,kalau diizinkan.

Untuk follower semua,minta maaf kalau korang follow blog ni yang tak best langsung.Dah la jarang update.Maaf banyak-banyak.Busy yang amat.



0 comments: