Saturday, October 25, 2014

Gila Cappati!

Tahun ni tahun menggila dengan cappati.

Dapat makan cappati tiap-tiap minggu pun tak apa kot! Kisahnya,aku ni jarang dan tak suka cappati. Better makan roti canai la sebab senang jumpa.Cappati ni kurang minat sebab tak jumpa kedai yang betul-betul buat kuah sedap.Biasa la,aku pentingkan kuah dari segalanya.Haha

Tahun ni tak tahu la kenapa.Mentang-mentang kat taman perumahan ada segala bagai kedai dan warung,aku tertarik nak makan cappati. Kuah dia so-so je sebenarnya tapi bila dah makan sekali,nak lagi weh! Haha

Cappati-hasil ihsan google image.
Aku tak ingat pulak dari bulan berapa suka makan cappati. Lepas raya puasa hari tu,ada buat sesi pot-luck dengan kawan-kawan. Ada kawan yang bawak cappati. Ya Allah. Memang suka sangat.Rezeki aku murah. 

Sejak tu,bertambah lagi nafsu membeli cappati. 

Aku tak pasti kenapa. Aku yang nak makan atau baby nak makan atau nafsu makan aku dah ke arah cappati sebenarnya? Hee.


6 comments:

Amanina said... Reply To This Comment

jiran sy selalu buatkan capati :D mmg addicted jadinya, sekali makan 7-8 keping. masa kecik dulu2 la, skrg, tak mampu nak makan banyak haha

Mama Niza said... Reply To This Comment

sedapnya chappati ni..

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Amanina

Sy masa besar baru jumpa capati.hehehe

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Mama Niza

Nampak sedap je kan.heheh

Sara Liyana said... Reply To This Comment

Sy klu makan capati mesti nak 3biji.xley makan sikit2.

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Sara Liyana Tu masuk dalam kategori gila capati jgk tu.ehehehe