Wednesday, June 9, 2010

Countdown


Hari ni tak tau pasal apa,aku moody semacam.Semua kerja pun aku tinggal,alah,takpe kot sebab esok lusa banyak lagi kerja aku mau bikin.Apa lagi bila esok lusa mau kenduri dan esok lusa jugaklah adik beradik aku mau pulang ke sini.Perasaan? Takde perasaan! Asal kenduri je,aku la orang penting buat kerja (bukan riak),tapi ah malas mau cerita.Yang pasti,sebesar2 periuk belanga tu confirm aku yang kena angkat,basuh,simpan.Huhh..nasib2..agak2 turn aku,siapa mau bikin? Mereka dan kakitangan mereka jugak! :)

Emm,ni pun satu hal,baru nak upload gambar sekeping,slow macam siput.Korang pernah guna kan emoticon YM yang gambar siput tu? (ouh,kantoi aku selalu YM..haha) Emm..Dia cakap;


"Lambat aaaa..cepat aa sket!"


Oh ye,sebut pasal kenduri kan,mcm2 cerita la kan.Alih2 bila aku ikut mummy aku pegi pass2 kad jemputan,mesti tanya;


"Yang mana nak kahwin,yang ini ke?"


Dalam hati aku nak je cakap, " Haah makcik/pakcik,saya la nak kawin tu! " Aihh,rasanya dh berpuluh2 soalan tu keluar,naik muak dah aku dengar! Senang cite mcm ni tak kira la bila pun,doa2 la utk aku,senang je korang perlu doa;

"Ya Allah Ya TuhanKu,percepatkanlah jodoh hambaMu yang bernama _______ ni.Semoga dimurahkan rezeki,diberikan perlindungan serta kesejahteraan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat.Serta jauhkanlah hambaMu ini dari fitnah dan gangguan syaitan ke atas keluarganya.AMIN"



                                                                Jalan masuk rumah aku laa...



Senang kan? Haha.Atau aku yang kepingin sebenarnya?Ahh..aku tak kisah lagi cepat lagi bagus!

Haa..gambar yang aku upload lama gile2,ni dia..Aku tinggal di Jalan Halimah.Bukan cerita,bukan drama berepisod seperti Halimah Jongang dan lain2.Budak2 nakal panggil area2 ni sebagai Halimah Road.So,pada tetamu yang bakal hadir,selamat datang dan kpd pengantin,Selamat Pengantin Baru!! :)

0 comments: