Wednesday, June 16, 2010

Rindu

Rindu yang aku maksudkan,for sure utk STF.Byk sangat kenangan even though aku rase,aku salah seorang student yg paling diam dlm form,betul tak? Yep,aku mmg diam dlm kelas,tapi tidak dlm band.Bila dlm band,aku byk pot pet pot pet ngn Hanis Aliaa,boleh dikatakan sectionmate chenta hidup,bak kata k.wanie ( WanieLim la,ouh die skrg Dr.Hazwani!) hehe.

Bila aku tgk STF skrg,lain sgt2,rase jeles pn ada.Mana tak nya,cikgu2 skrg lebih sempoi berbanding dlu,apa puncanya?Takkan la sbb ade Twitter,Facebook,cikgu2 jadi sporting sgt2.Entah,dlu bukan main takut lg kat cikgu2,tapi sekarang bila aku bukak Facebook,junior2 siap komen pic cikgu2 lagi,ape cerr? msti closed giler kan?

Logo STF

Nah,tu logo STF..aku sayang STF sgt2 sebenarnya.Orang lain bukan main nk masuk situ tp tak dapat,aku pulak tiba2 dpt situ.Rezeki jgn ditolak kata org tua2,apalagi aku rembat je.Tup2 5 thn aku kat situ.Dulu masa darjah 6,STF memang 1 of my choice instead of TKC,SSP..Oh Tuhan,aku bersyukur dpt masuk situ.Lagi2 bila dapat masuk band.Tahun 2000,STF masuk TV3,Pertandingan Pancaragam Sek Men Malaysia.Tahun 2001,tanpa segan silu,aku volunteer nak masuk.Time tu instructor Sir Azhar yang sgt byk kontroversi entah apa aku pun tak paham.


Aku rindu budak2 nakal ni... :(

Hopefully after this,i might see u'olls...aku rindu sgt2 nak makan sama2,kene marah sama2,main sama2,enjoy sgt dengan collection lagu yg sgt banyak dalam folder lagu..Ohh Tuhan,semoga aku akan kembali ke STF suatu hari nanti.. :(

2 comments:

Fall Nish said... Reply To This Comment

Produk STF ke?Band pula tu..
Kita berjiran rupanya..

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

eh,jiran?? duduk mne dlu?

Lilypie Angel and Memorial tickers