Wednesday, November 2, 2011

Daim..ohh Daim!

Sedihnya..setiap permulaan mesti ada pengakhiran..
tapi sedih ni lain daripada yang lain..aku sedih sebab coklat kesayangan aku dah habis!

Nyum.nyum.coklat Daim! (Ohh,kualiti gambar sangat teruk!)

Dan ini gambar terakhir aku ambil sebelum aku ngap coklat ni sampai habis.


For the last one..
Dulu asyik makan coklat yang orang bagi,tapi sejak pergi Langkawi hari tu,dapat beli sendiri.Rasanya sebab tu la macam sayang sangat nak habiskan.Untuk yang nak beli,boleh ke Langkawi..tempat lain tak pasti ada ke tak.Kalau ada,baik korang beli sebab sedap coklat ni.

Harga kat Langkawi;

200g - RM 9.90
300g - RM14.80

Disebabkan ramai yang suka coklat ni,dari dulu sampai sekarang coklat ni memang terletak betul-betul dekat pintu masuk kedai supaya senang nak ambil.Memang rambang mata tengok coklat yang banyak dan murah kat Langkawi.

0 comments: