Tuesday, November 15, 2011

Pelamin anganku tak jadi

Terkejut.Bila tersedar dan terfikir..Ohh,aku mimpi rupanya..Fuh,nasib baik.Kalau tidak?Mana taknya,mimpi tu membuatkan aku jadi kalut.Kesian si pemimpi macam aku ni..

Mimpi kali ni lebih mencabar emosi.Mimpi tengah buat persiapan kahwin,tapi pelamin tak sempat pasang.Kecewa..Esok nak kahwin,kemudian aku tanya mummy, "Pelamin tu hari tu dah cakap dalam telefon kat wedding planner tu,dia datang pasang tak kalau cakap melalui telefon je?" Mummy jawap,"Eh,mana boleh macam tu,kena pergi jumpa dia!"..Dah! Sentap kejap.Esok nak majlis tapi sah-sah esok pelamin tak ada.

Dalam mimpi pun sempat lagi fikir tindakan apa.Tindakan pertama,nak pergi cari wedding planner tu nak suruh pasang je yang mana ada. Tindakan kedua,pergi kat wedding planner Awie Bridal (salah satu wedding planner yang terkenal kat tempat aku).Tu diaa..Sampai tahap macam tu mimpi aku punya tindakan.Dasyat! Lepas tu cuak tak habis.Belum sempat tindakan seterusnya..aku pun terjaga..

Masih lagi cuak,bila fikir balik..Ohh..tadi tu mimpi rupanya! Nasib baik...hahahaa.Begitu la kisahnya tentang pelamin anganku tak jadi...

Wah..pink gitu

p/s : Aku pun tak tahu apa kisahnya sampai boleh termimpi pasal pelamin.Mungkin sebab semalam tengok gambar kahwin seorang kawan kot..Terus masuk dalam mimpi.

7 comments:

aReLaN said... Reply To This Comment

tu mksdnya dh tak lme lg ktorg sme leh merasa nasi myak la.hahaha

Cik Ila said... Reply To This Comment

@aReLaN

Hahaha..hentam sajalahhh! ;)

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

tu tandanya awk tengah fikir nak kawen...hehe... kompang2.. :)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Azwan Aziz Ish..belum lagi laaa...

robotkuning said... Reply To This Comment

puk puk pang pang puk puk..**bunyi kompang! ;)

msredcheesecake said... Reply To This Comment

Dah sampai masanya tu, kawen ler... Hheee

EllyZahari said... Reply To This Comment

nape x masuk skali dlm tindakan ' g amek stage pelamin kt blkg umah yg x diangkut2 oleh XXX Bridal pas kenduri bln 6 arituh'..hahaha