Saturday, June 2, 2012

April dan Mei yang penuh suka-duka..

Setelah sekian lama tak bukak blog,hari ni ada jugak masa untuk update entri baru.Dah lebih sebulan tak bukak blog ni disebabkan kekangan masa.Berpegang pada prinsip,utamakan benda yang penting terlebih dahulu! Alhamdulillah,April dan Mei dah pun dilalui dengan penuh cabaran! Sedikit imbasan untuk April dan Mei;

Seminar on Quantum Dot Solar Cell & Related Technology

Seminar dua hari ni berlangsung di Amrec Sirim,Kulim Kedah bersama kedua-dua supervisor dan co-supervisor FYP. Thanks a lot kepada mereka yang banyak membantu dan bawak anak buah sekali untuk belajar ilmu baru dalam bidang ni.

Education Trip to Cambodia

Belum habis enjoy lagi di Kulim dan Penang,selang beberapa hari selepas tu,trip ke Cambodia untuk beberapa hari di sana.Segalanya berjalan lancar tanpa sebarang masalah. Alhamdulillah,selamat pergi dan selamat pulang semula ke Malaysia.

Hari-hari berikutnya adalah kembali kepada urusan project,thesis,technical paper dan viva sebelum berakhirnya FYP.Selagi lagi diberi kemudahan kerana semuanya lancar dan viva 24 Mei 2012 sudah pun berlalu.Apa yang tinggal sekarang, final exam untuk kali yang terakhir sebagai degree student pada 19 Jun 2012 nanti.InsyaAllah..semoga dipermudahkan segala urusan.


    2 comments:

    Azwan Aziz said... Reply To This Comment

    Gudluck utk final exam :)

    Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

    Terima Kasih!!! ;)

    Lilypie Angel and Memorial tickers