Friday, June 29, 2012

Mimpi pelik kembali lagi..

Semalam..

Selepas beberapa bulan tak mimpi pelik,akhirnya semalam mimpi pelik lagi. Kisahnya lebih kurang macam entri yang lepas 

Kali ni naik helikopter.Pilot kata dah tak boleh nak buat apa dengan pesawat,akan jatuh sekejap lagi.

Aduh.Aku tak suka mimpi macam ni.Bukan sekali dua,dah banyak kali mimpi lebih kurang macam ni. Bulan depan dah la nak naik flight lagi. Aku memang bermasalah bila naik flight.Dalam hati tu duk doa je harap-harap -tak ada benda yang menakutkan berlaku.

#Mimpi ke-2

Mimpi beranak.Begitu cekal dan tabahnya aku bila bersalin sorang-sorang. Tak sakit apa pun. Lepas tu buat tak tahu je.Siap cakap kat mummy.."Tadi rasa macam dah beranak,tapi tak tahu beranak ke tak.."

Mummy pun kata..aah,beranak la tu.Terus dia keluarkan uri dari perut.

Aduh.Tu mimpi merepek meraban jugak. Tu la kemaruk sangat tengok baby 2,3 hari ni..

0 comments: