Thursday, September 19, 2013

Kesejukan!

Sedar-sedar je dah hari Khamis.Cepat betul masa berlalu.Sambil-sambil buat kerja,syiok sendiri pulak snap picture.Harap-harap tak ada CCTV kat sini. Kalau ada memang malu besar la aku duk capture gambar sendiri tiap-tiap hari.



Well,aku sebenarnya kesejukan dalam lab ni.Masa pregnant dulu tak rasa sejuk macam ni sebab orang pregnant kan rasa panas! Sekarang nampak kipas pun aku sanggup kasi slow sebab rasa macam sejuk.Lagi satu,sebenarnya aku gerun tengok kipas level 5! Sebab laju sangat dan aku selalu fikir negatif yang kipas tu boleh jatuh atas kita.

Pernah dengar kes orang kena libas dengan kipas sampai pecah kepala.Nauzubillah.Fikiran negatif pasal kipas jatuh tu logik jugak sebenarnya walaupun dalam hati kata takkan jatuh. Aku dan suami dua-dua memang gerun bila tengok kipas laju.Rela berpanas daripada terbayang kipas jatuh bawah.Uwaaa.menakutkan.

Tak tahu la mana datang perasaan tu sebab tak pernah pulak alami kipas jatuh.Cuma pengalaman angkat kipas tu pernah la.Berat gila!!

Nampak macam kipas tu senang je pusing dalam bilik.Bila tukar kipas,angkat kipas tu rasa macam boleh mati kalau terhempap atas kita kalau kipas tengah berpusing! Fuh,mintak dijauhkan.

Banyak betul fobia kitorang ni kalau korang nak tau.Padahal tak pernah pun alami situasi negatif tu.Nanti lenkali aku cerita.Selamat Hari Khamis semua!! ;)

0 comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers