Monday, September 26, 2011

Angkat tangan selama 38 tahun?

Lelaki ini telah mengangkat tangan selama 38 tahun sebagai tanda keabdiannya kepada tuhannya. Tengokla sebelah tangannya tu dah mengecut dek kerana dibiarkan tak bergerak bertahun-tahun. Kalau di sana benda ni tak pelik sangat pun. Ada yang tak mandi bertahun-tahun, tak tidur bertahun-tahun semata-mata kerana keabdian mereka kepada tuhan mereka. Hmm, macam-macam….











6 comments:

Tihara said... Reply To This Comment

mabeles nye kuku dia..haha..

thanks singgah blog aii :)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Tihara

Try la simpan kuku panjang..at last akan jadi gitu jgk..hahaa

Deeyaudeen Sabri said... Reply To This Comment

uihhhh,, kebas berpanjangan la gamaknye tu.. :D

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Deeyaudeen Sabri

kompem lenguh mcm ape..tp ssh nk caya benda ni..kite pn xlarat..die yg dh tua cmne la agknye..huhu

Fadzmie Mohamad said... Reply To This Comment

Peh. Ni dah boleh kira mati dah tangan die sebelah ni.

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Fadzmie Mohamad

huhu..tak tau nak percaya ke tak..