Monday, March 5, 2012

Kau memang gatal!

Tu dia..entri aku kembali kepada ayat-ayat skema.Aku cukup benci bila tiba-tiba wording yang aku guna bertukar kepada skema..Cis..cis!
Aku mahu blog aku santai seperti robot kuning tapi malangnya tak menjadi. Tu la orang kata,kalau dah skema tu tetap la jugak skema,susah nak ubah. 

Sejak kebelakangan ni aku asyik gatal-gatal kat badan dan benda yang aku paling menyampah adalah bila aku garu,tapi gatal tu tak tahu ke mana dah pergi nya..deng! Tau la kau tu sejenis 'gatal',tapi jangan la 'gatal' sangat sampai aku nak garu kau tapi aku dah tak tahu kau ke mana.Ahh,benci kau gatal..

Persoalannya,adakah aku ade alergic sesuatu sekarang? Kenapa muka selalu gatal-gatal sampai berjerawat banyak ni? Pengaruh krim Safi ke penyebabnya? Atau gatal ni nak suruh aku control makan supaya body slim? Wah..jika benar,aku rela! Haha

4 comments:

aanie said... Reply To This Comment

gatal tu memang gatal kan....orang nak garu pun blh lak dia lari-lari....hehe....

bwarghhhhh said... Reply To This Comment

gatal?jerawat?..sedang jatuh chenta ya?kehkehkeh.

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@aanie

Sangat gatal.hahaha

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@robotkuning

Hish..tidak sekali-kali..mana mungkin! Aku tak percaya cinta - Liyana Jasmay..haha

Lilypie Angel and Memorial tickers