Tuesday, March 6, 2012

Kisah tudung Express

Kegilaan memang menjadi-jadi bila tengok barang-barang yang dijual dalam Internet.Ya Rabbi! Tahan jela mata tengok.Mengalahkan tengok jejaka tampan.Jejaka tampan pun boleh jadi tak laku sebab barang-barang tu lebih penting.Sorry sang pria! Hihi

Tapi sebenarnya,aku mudah tewas bila tengok gambar.Contohnya tudung express! Wah,cantiknya model tu pakai..See? Model yang cantik sebenarnya kan? Cuba hang pakai..jadi cantik macam dia tak rasa-rasanya? Bila dah pakai sendiri,rasa macam tak kena pulak dengan muka.Kuang.Kuang.Kuang!

Abaikan aku membebel kat atas..

Ini kisahnya yang sebenar-benar.. Berminat dengan tudung di bawah?

Cantik dan manis!
Kalau berminat, sila share gambar ni  pada link di bawah ni untuk menang tudung Qaira Hijab!

2 comments:

robotkuning said... Reply To This Comment

itu tudung berawning kah?hihi. ;)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@robotkuning

Ye...tepat sekali!! ;)