Wednesday, March 28, 2012

Zombies ate your brain!

Sepanjang 24 tahun menjalani kegiatan harian,rasanya ni la kali kedua rasa macam sibuk sangat.Kali pertama masa zaman sekolah dulu,nasib la kau aktif sangat..amek! Sekarang sibuk bab akademik (perasan kejap). Tahun -tahun sebelum ni memang aku banyak main-main.Biasalah,orang kata tak boleh pressure sangat,nanti jadi bengong! Aku enjoy jela tiap-tiap hari. Makan-makan,berpacaran,tengok wayang,karaoke,travel sana-sini,mengorat senior,menyibuk dalam segala aktiviti dan lain-lain.Bahagianya hidup.

Masuk tahun ni,semua tu tiada lagi.Ibarat macam masuk ofis.Pagi petang pun sibuk.Balik rumah malam-malam  layan Plant vs.Zombi. Yang menariknya pasal game ni,dari tahun lepas aku main level 5-4,sampai tahun ni aku tak lepas-lepas lagi dari level tu.Menarik bukan?

Zombies ate your brain!
Rupanya macam ni sisa-sisa terakhir jadi student sarjana muda. Belum jadi student sarjana lagi.Sah-sah bangun,tidur,makan mengadap journal.Tapi kira ok sebab aku masih bujang. Ada seorang member kat sini,dah week 38 pregnant,bila-bila masa je boleh beranak,dah la minggu depan dia ada test.Lagi simpati aku tengok.Semoga dia dipermudahkan segala urusan.Bila dia beranak,aku la orang yang gembira agaknya.Biasalah,excited nak tengok baby.Tu je sebenarnya.Haha

0 comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers