Sunday, September 9, 2012

Koleksi buku cerita kanak-kanak dulu

Haih.Ni betul-betul rindu ni.Masa kecik dulu tak sabar nak dewasa.Sekarang..haa..amik,rindu nak jadi budak-budak semula.

Hari tu jumpa buku-buku lama zaman budak-budak dulu.Gelak sorang-sorang pulak time tu.Adeh.

Cerita-cerita dongeng
Tengok la,abah conteng tulis dalam English.Oh! My English.
Red Riding Hood! ;p



Hmm..baik punya simpan,dah berbelas-belas tahun.Tapi ada satu lagi yang aku malu nak tunjuk,tapi nak tunjuk jugak.haha

Apa kejadahnya entah dalam buku kena ada biodata.

Haish.Malu tapi tunjuk jugak.Ye,aku tak ada bakat melukis.Jangan gelakkan.Lagi satu,cita-cita nak jadi doktor tak tercapai juga.Kecewa. ;(

6 comments:

::cikserai:: said... Reply To This Comment

hehe.senyum sorang sorang baca entry ni.masa kecik kecik dulu,memang wajib kot baca buku cerita macam ni.errr sampai sekarang kot pergi kedai buku baca buku kanak kanak ;)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@::cikserai::

haha..best kan zmn kanak2..huhu.rindu!

pazil said... Reply To This Comment

bagusnya.langsung tak ada buku mari mewarna ninja turtles.

ainraus said... Reply To This Comment

samalahh! kita pun suka jugak baca balik buku buku ni. rindu zaman budak2. ;)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@pazil

haha.bkn stakat ninja turtle,mewarna mickey mouse pn ade.

Cik Ila said... Reply To This Comment

@ainraus

Sgt rindu zmn bdk2 dlu...heee