Tuesday, September 4, 2012

Tagged

Satu lagi kerja gila dan membuang masa aku cipta hari ni.Seribu bah kan beribu dan jutaan para setan sedang bergembira ini hari.Ewah,suka kau eh?

Tiba-tiba terbukak pulak social networking lagi satu,Tagged. Aku sebut 'taggg',tapi member sebut 'teyged'.Entah.Hentam saja lah.Beratus-ratus friend request.Aku yang ala-ala bajet friendly ni approve semua sekali,kecuali non-Malaysian.Habis la,mesti kena cop sombong gila.Agak la kan? ;p

Bagi aku,tagged ni paling teruk selepas MySpace.Dan aku tak tau kenapa semua orang dalam tu bajet comel dan hensem,dan lebih penting,bajet semua orang suka kat dia.Kalau yang lelaki bajet kau habis handsome untuk dijadikan pakwe simpanan dan perempuan pula rasa diri dah habis daring untuk memikat lelaki di luar.Shit semua tu.

Kalau dengar orang bercakap,kita akan kata mulut manis.Tapi bila orang menaip dengan gaya mengada-ngada,aku istilah kan aje tangan dan fikiran kau dua-dua gatal dan tak ada kerja lain.Aku lebih prefer orang-orang dalam Facebook.Kalau ada pun yang fake,cuma seorang dua. Kalau dalam tagged,rata-rata semua fake.Maka celaka lah kamu bila berbohong apa-apa di medium tersebut. Aku tak kira.Tua muda,sama aje.



2 comments:

bwarghhhhh said... Reply To This Comment

wewit.masih ber teyged.

yang gua masih kekal adalah yahoo messenger sahaja.

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

marah benor nampaknya cik ila ni..huhu

Lilypie Angel and Memorial tickers