Monday, September 24, 2012

Senyum tak berbalas

Aku tak tahu pulak ramai orang yang aku jumpa sangat kedekut nak senyum. Yang aku pulak belum apa-apa dah senyum.Haih,nasib badan la jumpa dengan orang suka bermuka masam.Aku senyum je pun,tak usik langsung awak tu.

Ke mak dia pesan,jangan senyum kat sebarangan orang? Ok.Kalau tak nak senyum,at least balas senyum kambing kat aku pun tak apa. Tak luak la cik kak oi. Ni aku pulak dah rasa segan nak senyum sebab tak berbalas.

Siapa la kita nak menyekolahkan orang? Tapi sekurang-kurangnya hargai la orang senyum.

Dah lama aku duk perhati.......

Tunggu jela pasni apa aku nak buat.Apa aku buat? Sah-sah la aku berani mati pergi tanya,"Memang tak suka senyum eh?"

Kucing pun senyum,rileks je!

Alahai. Apa korang rasa bila senyum kat orang,orang macam tak ada perasaan nak balas balik senyum tu? Rasa macam...Eeeee,kalau tau awal-awal,memang tak senyum dah la.

4 comments:

Khalilah MNor said... Reply To This Comment

Hehe... tak semestinya sbb kedekut senyuman. Kdg2 tak sedar expresssi kt muka sendiri. Pernah jugk ditegur knp tersengih atau masam. Sebenarnya xperasan. :)

pazil said... Reply To This Comment

jangan dipaksa.nanti jadi tak eklas. :)

wat rilek sudah.

Cik Ila said... Reply To This Comment

@pazil

baiklahhhh...mekasihhhhh

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Khalilah MNor

ooo yeke...hihi..klu cmtu,dimaafkan. ;)