Tuesday, September 11, 2012

Novel oh Novel

Now playing : Fiona -4U2C

*Pause*

Sunyi la pulak lagu tiba-tiba diam.

Hmm.Tak tahu kenapa,rumah aku banyak novel.

Dan tak tahu kenapa,zaman sekolah dulu aku suka novel.Sekarang aku rasa nak muntah tengok novel.Alasan,apsal kena baca novel?Buku doraemon lagi bagus.Novel-novel tu semua kakak aku yang punya.

Cinta oh cinta
Buku doraemon tu aku yang punya!

Lagenda budak setan pun ada!

Upload itu aje.Lebih-lebih nanti korang cop rumah aku library pulak. Bukan setakat novel,segala tok nenek majalah pun ada. Meh-meh,nak bukak kaunter pinjaman.

Dulu aku librian.Percaya? Tak percaya tengok ni;

Sanggup pulak buat benda tu sendiri.Adeh!

Kan dah kata,aku librian,dah percaya? Librian main-main. Sengal pun ada.Tak ada kerja,pergi cari kerja.Aihhh..kenapa la aku macam tu zaman dulu.Haha 


3 comments:

pazil said... Reply To This Comment

hamboi semangat.budak berilmu ni.rak meja gua penuh mainan je pun.. :)

Cik Jannah said... Reply To This Comment

hahaha. sama la hobi akak awak ngan saya saya hanu novel jugak. :D

faraherda.razalan said... Reply To This Comment

Wow! Bagus ni. Beli almari buku. Susun novel2 ni. Aduh mak! Sy suke pemandangan rak buku mcm ni. Nmpk mcm...kelasss!