Tuesday, October 9, 2012

Pandai berenang?

Kisah mimpi bodoh datang lagi.

Sebelum aku lupa mimpi semalam,baik aku tulis dalam ni. Mimpi pergi kolam renang bersama dua lagi rakan. Cool tak cool...merentasi kolam naik kereta wei! Dah macam bot kereta tu haa..Member yang bawak kereta tu atas air. Syok jugak.Macam feri Langkawi.

Aku pelik,kenapa bila sampai bucu kolam baru dia nak U-turn. Kata kawan aku, kolam ni ada tempat yang dalam,ada tempat yang cetek.Kira hujung-hujung kolam tu cetek la,so boleh U-turn dengan selamat dan tak tenggelam. Serius merepek.

Lepas U-turn,kereta entah ke mana tiba-tiba hilang pulak. Terus berenang gaya bebas. Part ni memang best. Di alam nyata,aku tak pandai pun berenang. Tapi dalam mimpi, aku ibarat macam perenang kebangsaan. Kalau masuk SUKMA memang ada chance dapat pingat,serius! Dalam mimpi pun aku boleh persoal,owh...sebenarnya hebat jugak aku berenang.

Tak tahu kesudahan apa.Sedar-sedar bunyi alarm untuk Subuh. Turun tangga dengan kusut masai dalam keadaan tertanya-tanya,betul ke aku pandai berenang.Sampai toilet,baru la aku sedar yang tadi tu mimpi. 

Haihhh.

Kenapa la mimpi berenang yang tak ada kena mengena dengan kehidupan seharian aku semalam.

2 comments:

bwarghhhhh said... Reply To This Comment

cik ila tido berbikini ye?
hiks.kbai.

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@pazil

Ish hang ni laa.. ;p

Lilypie Angel and Memorial tickers