Monday, February 27, 2012

Sampai kapan harus aku menunggu?

Kata-kata semangat untuk hari ni...

"Kalau nak ikut mulut orang,sampai bila pun takkan tutup!" - by co-SV
Memang betul walaupun pada awalnya sangat menyakitkan.Ahh,bukan pada awalnya,tapi keseluruhannya!!
Perasaan lain macam siang tadi.Cuak satu hal. Aku memang..selalu cuak.Tapi bila tengok orang cuak,aku rasa geli hati. Jahat sungguh!

Perasaan macamana entah. (nak sangat tulis entri,tapi tak tahu nk cerita macam mana!) - ok,personal!-

Tahun ni agak membuatkan aku serabut berbanding tahun-tahun sebelum ni.Banyak benda nak buat dan uruskan.Rupanya cenggini jadi orang dewasa yek? Payah nak terima kenyataan.

Satu lagi kata-kata semangat;

"Kenyataan memang pahit untuk ditelan,tapi nak buat macamana kan,terima jelah!"
Tau takpe! Tu adaptasi dari kisah Tentang Dhia....ok dah.Nak tidur.tata! ;)

2 comments:

robotkuning said... Reply To This Comment

ikat je mulut tu ngan getah.kasi muncung2

EllyZahari said... Reply To This Comment

bila tahun brtambah, maka serabut dlm kepala pon akn brtambah..trust me! heheh