Thursday, October 21, 2010

Islamic Fashion Festival

*Lagi email dari seorang kawan.

boleh tahan grand!
Aisey man,tak de beza nampaknya Islamic Fashion dgn Hollywood fashion.

Tak menahan,ada tulisan jawi pulak tu
Baju cantik dah,tapi sayang.... :p
Ni pun sama..
ape ke benda???
ni fesyen 1 Malaysia???hehe
Sebenarnya,ada banyak lagi gambar,tapi ada 2,3 gambar tu rasanya nk publish,tak sampai hati.Tapi korang boleh agak rasanya gambar ape,kan?Apa yang boleh cakap,sekarang dah macam-macam gaya ada,Islamic ke,tak Islamic ke,dah macam tak ada beza.Habis,siapa yang patut dipersalahkan sekarang???

3 comments:

Redbloodsnow said... Reply To This Comment

ade gak ek fesyen gnie²..huhu :)

Cik Ila said... Reply To This Comment

hmm..entah la...pelik2 la skrg.haha

Solihin Zubir said... Reply To This Comment

inilah dia bila pemimpin membelakangkan agama..