Monday, December 26, 2011

Berstokin putih dan kacak bergaya!

Tiada entri untuk ditulis,tapi sekadar gambar..mungkin boleh dijadikan semangat untuk lebih tenang dalam mengharungi liku-liku kehidupan yang mencabar. Meow ni aku jumpa belakang rumah.Walaupun ni kategori kucing terbiar,tapi dia tetap kacak bergaya..Biasalah,kucing jantan! Hehe

Ingat korang je tension,aku ni,makan pun tak cukup! Lagi tension.. 

Aku memang macho,kan? berstokin putih dan hensem.

Kucing jantan memang nampak macho bila jalan.Riak muka memang kerek,tapi alahai manja sungguh! Haha

2 comments:

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

Saya ade sekor kucing jantan yang camni..muka garang macam rimau, tapi manja...haha

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Azwan Aziz

Arggghh..suke2! kucing comel..lagi2 kucing jantan..manja sgt..tak kisah la garang mcm ghimau..hehe