Saturday, December 17, 2011

Gosok gigi

Aku suka perhatikan satu benda dan keadaan..

Dan salah satu contoh,aku tengok orang gosok gigi.Punya semangat,ambil berus dan calit ubat gigi pada berus.Tapi si pemberus gigi tu tak sedar,dia main sapu je ubat gigi..lantak la badan ubat gigi tu jadi kerempeng ke apa..

Alangkah bagus kalau si pemberus gigi tu tekan/picit/keluarkan ubat gigi dari belakang dan bukannya pada bahagian depan tempat ubat gigi keluar..Buruk sangat bentuknya kalau bahagian depan tu cengkung! Pastu bila terdesak sebab ubat gigi dah tinggal sikit,haa..tekan la leher ubat gigi tu sampai gulung-gulung dari belakang ke depan.

Bagi aku,orang macam tu lebih terburu-buru dalam kehidupan.Bila nampak benda depan mata,main sapu je.Haha.Maaf kalau ada yang terasa.Tapi betul kan? kan? kan? Rileks la..dulu aku pun macam tu jugak,sekarang je baru sedar benda-benda macam tu..hehe  ;)

2 comments:

Aesya Zealous said... Reply To This Comment

almk terasa la.hahhaha.. aah kan, apesal la aku xkuarkan dr belakang. haha

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Aesya Zealous

haha..rileks la dear...cik ila pn mcm tu jgk dulu..hehe