Tuesday, February 14, 2012

Ohh..surprise!

Semalam,genap 24 tahun usia.Alhamdulillah,masih lagi bernafas hingga ke hari ni.Bila bangun hari ni,rasa macam mimpi, betul ke hari semalam dah berlalu? Kalau la setiap hari adalah hari jadi,kan best! Pergi mana-mana orang wish,"Happy Birthday!" ...So sweet..
Tak la sweet mana pun.Pahit jugak sikit-sikit sebab makin lama,umur makin berkurang walau hakikat usia bertambah.Haruslah ingat juga tentang ajal dan maut.Ya Allah,hapuskanlah dosa-dosa yang lalu...amin!

Ini kisah semalam.Hari yang agak huru-hara.Bangun pagi,rasa ceria semacam.Tiba-tiba dapat tau ada test on the spot.Ini memang betul-betul membuatkan aku rasa nak marah orang yang bagi info tu.Takpe lah,dia pun baru tau kot pasal test.Ada member siap cuci kereta lagi masa tu.Dapat tau kata ada test.Tapi dia masih rileks,sambung je cuci kereta dengan hati yang tenang.Lepas tu pergi test dengan jayanya!

Kisah waktu petang,aku rasa letih sangat sebab panas terik.Nak buat apa pun tak boleh,maka tidurlah aku untuk seketika.Tapi tak lena pun,tutup mata je tapi apa-apa yang orang sembang,boleh masuk dalam telinga.Handphone pulak asyik bunyi sebab ramai orang wish birthday.Walaupun tidur-tidur ayam,sempat pulak mimpi pergi ke kampus baru Pauh Putra dengan menaiki bas.-->Aku dah kata,mimpi aku memang merepek.Dalam perjalanan ke kampus,handphone bunyi la pulak.Aku terjaga..

"Hello,ni cik Suhaila ye?Saya dari pihak pengurusan nak bagitahu cik Suhaila ada denda...."

Duhh,aku tengah mamai ni.Tolong la jangan kacau waktu tidur aku.Serius,dalam kepala aku memang blur.Teringat pulak panggilan hangit HOTFM,takkan aku yang terkena kot.Ishh,tak mungkin.
Laa,rupanya ada seseorang buat delivery kek hari jadi untuk aku.Sah,ini mesti kerja SI-PEPARI. Kalau bukan dia,siapa lagi.

Gambar ni nak fokus warna bunga tu.

Yey,ni zoom dari jauh dgn kamera yang tak berkualiti.

Thanks kepada kakakku, SI-PEPARI susah-susah je cari orang untuk hantar kek tu. (ayat skema habis!)
Sejak kebelakangan ni,asyik dapat hadiah birthday pelik-pelik je dari orang.Tahun ni pulak dapat surprise kek.Last dapat sesuatu yang surprise adalah tahun 2010,juga time birthday,ada orang datang jauh bikin surprise.Duh,tolong jangan buat aku terharu lagi..haha

Apa-apa pun,terima kasih atas penghargaan dari insan-insan yang berkaitan dalam hidup aku....Lastly,Happy belated birthday to me! Hihi

6 comments:

Charlie said... Reply To This Comment

Happy Belated Birthday and Happy Valentine's Day <3

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Nath

Thank you!

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

nak pos kek jugak, tp xde alamat...hehe

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Azwan Aziz

Amboi..dan2 je awk eh! ;p

bwarghhhhh said... Reply To This Comment

hepi belated bday.sempat lagi kot baling tepung sembur ngan air campur dengan telur?

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@robotkuning

Thanks...dh tak sempat laa...haha

Lilypie Angel and Memorial tickers