Thursday, February 24, 2011

Calon sesat??

Sekarang adalah musim pilihanraya.Eh,bukan pilihanraya kawasan..Ni pilihanraya kampus tau.Jangan silap faham.Hehe.Kat tempat Cik Ila,tarikh mengundi adalah pada 24 Februari ni iaitu HARI INI.hahaha.Universiti lain mungkin dah ada yang bertanding sebelum-sebelum ni.

Sepanjang 2,3 hari ni banyak la jugak poster-poster cun calon-calon yang bertanding.Manifesto pun macam-macam ada.Harap-harap apa yang dijanjikan tu tertunai la ye.Hehe.Di kesempatan orang sibuk duk berkempen dengan segala bagai promosi yang diorang buat,ada pulak calon yang sesat.

Calon sesat? Ada......tengok ni..

Sabo jela,...huhu
Sekarang dah macam trademark semua orang sebut "Kite bako je..kite bako...!!".Cik Ila rasa,kat mana-mana pun,mesti ade dialog tu kan?hahah.Itu lah kuatnya pengaruh cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah.Tahniah pada pengarah,penerbit,pelakon dan krew-krew penerbitan. :)

2 comments:

niesz said... Reply To This Comment

dengar cite smpai ade calon yg ilang..ehe..mcm2 betul..kalau boleh mengundi la secara adil kan..

YUL said... Reply To This Comment

haha, tau tkpe. pelik betul jadi trademark pulak. kita bako je!