Sunday, February 20, 2011

Review special "Pasir Mas kilang jelitawan"

Pada harian metro bertarikh 20 Februari yang lepas,ada satu artikel tentang "Pasir Mas kilang jelitawan".Hari ni,Cik Ila cuba menyokong artikel tu.Walaupun tiada bukti secara terang-terangan,tapi percayalah anda-anda semua bahawa artikel tu memang sangat tepat.

Sumber google/harian metro
Dulu kalau orang tanya,kat mana tempat nak cari perempuan cantik-cantik dan lawa-lawa kat Kelantan?Jawapan diberi sudah tentu Pasir Mas.Sampai sekarang,bila tanya mummy Cik Ila,jawapan yang keluar pun mesti Pasir Mas jugak.Tapi alasan mummy masa tu,sebab gadis-gadis Pasir Mas ni kacukan Siam,memang nenek moyang diorang asal dari Siam.Itu betul.Banyak lagi sebenarnya kisah susur-galur gadis Pasir Mas ni yang Cik Ila sendiri baru tau.Cik Ila tak reti nak bercerita,tapi kat sini Cik Ila sediakan link untuk korang baca sendiri fakta-fakta yang mungkin boleh bagi pengetahuan kat korang semua.



 
** Ok,dah baca semua? Lepas ni,boleh la buat kesimpulan sendiri kenapa gadis Pasir Mas ni dikatakan comey-comey belaka.. :)

5 comments:

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

sekarang ni dah ade mcm2 kacukan... org pasir mas kawin ngn pasir puteh... pun lawa jugak...mana2 pun ade yg lawa... org ckp gadis kuala krai pun lawa2 jgk... :)

Cik Ila said... Reply To This Comment

azwan : mm..ke situ pulak dia ye.takpe,semua Tuhan buat semua lawa-lawa.. :)

YUL said... Reply To This Comment

anak org kelantan mmg tak dinafikan semua cantik2, yul tak tipu, kadang2 pon jtoh aty melihatnya, huhu,

LollyHatesMe™ said... Reply To This Comment

ila, ila oghe mano?

kalu ila kacuk nga ore pasir puteh mesti comel anok ila nnt sggh ni..

cari ore pasir puteh tu igt tu hehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

Yul : hahaha..pinang la sorang.. :)

LollyLoveMe : ila?? xdop dlm list..hau la,oghe mano..huhu
apo kacuk2 nim...ngarut la mije ni..