Monday, February 21, 2011

Ubah lagu Barney!

Perlis panas.Tak tahu negeri lain macammana.Tapi kalau pergi tempat lain,rasa macam tak la sepanas kat sini.Fikir positif jela,sebab tepi laut agaknya panas cuaca kat sini.Hmm...Mengantuk tu dah tentu,tapi nak tidur dengan cuaca yang macam ni,sesuatu yang mustahil melainkan mandi berkali-kali dan tidur dengan nyenyaknya.So,kalau dah agak-agak mengantuk dan mata dah tak boleh fokus pada bahan ilmiah,jom la kita merepek sekejap.

Hey,i'm Barney!!! :)

Tiba-tiba muncul bayangan Barney And Friends dalam kepala.Anak buah cukup suka dengar Barney ni.Entah apa yang Barney cakap pun Cik Ila tak tau.Idea datang.Apa kata kita ubah sikit lirik lagu ni;

I love you
You love me
We're a happy family
With a great big hug
And a kiss from me to you
Won't you say you love me too?

Dan,UBAH kepada 


I hate you, 
You hate me,
Lets us go and kill Barney,
With a one two punch,
Barney's on the floor, 
No more purple dinosaur...
********Sedap jugak kan kalau kita ubah lagu ni?? Siapa setuju,sila nyanyi ramai-ramai macam saya....Semoga tidak ada adik-adik peminat Barney di ruangan blog ini. Tata! :) ****************

10 comments:

man yusoef said... Reply To This Comment

erk? cmne lagu barney ni??? hahaha

LollyHatesMe™ said... Reply To This Comment

gapo dio demo ngepek ni ila?hahaha

Cik Ila said... Reply To This Comment

man : ala,ade...tya bdk2 msti tau punye lagu tu.hehehe

LollyLoveMe : sapo ngepek?ni sungguh la..haha

THE LEKAT LEKIT STORY said... Reply To This Comment

camna nak nyanyi x tau pun lagu ni.. buat melodi sendiri bleh?? kekekekeke

A'IM said... Reply To This Comment

huhu..dah lama tak tengok barney gan mia

Cik Ila said... Reply To This Comment

LekatLekitGirl : hehe..mane boleh buat melodi sndri...cpt2,cari kat internet lagu dia.haha

A'im : hehehe..beli DVD Barney la,nnti jumpa.hehe

NOOR FATIN said... Reply To This Comment

hahahahaa! xdapat bayangkan kalau tukar

~sHy~ said... Reply To This Comment

kenapa nak ubah??..ade sesuatu yang terjadi kah????

hoyahadis said... Reply To This Comment

suke lagu ni..dengar lagunie berjogetla diorang...

Cik Ila said... Reply To This Comment

Noorfatin : tu la pasal,msti bdk2 yg suke barney tu marah.haha

Shy : Saje2 ubah...xde keje..huhu

hoyadis : budak2 cukup suka lagu ni,ntah ape yg diorang paham.haha