Tuesday, February 8, 2011

Nombor aneh tahun ni

Dah sekian lama aku tak tulis blog.Ohh,aku baru saje pulang dari bercuti.Kembali ke keadaan sedia kala balik,belajar dan belajar.Nak tergelak pulak bila baca komen-komen kat entri sebelum ni.Buat entri petua mau langsing.Feedback yang aku dapat,mau aku buat entri petua mau gemuk pulak! Tapi tak mengapa,korang punya pasal,aku cuba buat nanti ye.

Hari ni aku mau kongsi sesuatu yang membuatkan aku kagum dengan ciptaan Tuhan.Tapi rasanya dah ramai yang tau.Info ni aku share dari Gengblogger FB.

Sedikit info kuasa ALLAH...Tahun ini mempunyai 4 tanggal aneh:1-1-11, 11-1-11, 1-11-11, 11-11-11.Sekarang cuba ini: ambil 2 digit terakhir tahun kelahiran anda dicampur dengan umur anda tahun ini.Hasilnya pasti =111...nice ..Subhanallah !! its... miracle , try it.....!!

Agungnya ciptaan Tuhan kan?Pada yang lalai,leka tu ----> termasuk diri sendiri,bawak-bawak la beramal banyak-banyak.

**Sumber info : FB --> Gengblogger

4 comments:

Niena Ainina said... Reply To This Comment

subhanallah...

baru taw. thanx for da info.

Luffy said... Reply To This Comment

tahyul apokas ini? whahahaha..

jgn jd khurafat sudaa haha

pieyaris said... Reply To This Comment

ya Allah..betul la..
sy lahir tahun 86+25=111...

ayah saya:52+59=111
ibu saya:53+58=111
abang saya:78+33=111
kakak p1: 80+31=111
kakak k2: 83+28=111

miracle...

MamaEma said... Reply To This Comment

yealah..SUBHANALLAH

minta share sekali boleh tak?