Tuesday, February 1, 2011

NEO akan diimport oleh Jepun?

** Sumber e-mail
 
Gunma pref. (Takasaki )
Sebuah Syarikat akan mula menjual kereta proton satria neo dari Malaysia utk pasaran domestic jepun pada thn 2011. Satria neo akan dijual sekitar Yen 150 man~160man ( RM50k~RM55K )






** Cantik pulak aku tengok Satria NEO dalam gambar ni,tengok kat tempat sendiri biasa je padahal.:)

8 comments:

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

ni neo R3 cik ila sebab tu lawa sket dr yg biasa.. apatah lg dah di touch-up oleh org jepun... mmg jd terbaik la..heh

nuriz said... Reply To This Comment

alahai neo..tergoda i hehehe

saya_arief said... Reply To This Comment

smart giler..
;D

man yusoef said... Reply To This Comment

satria neo sgt smart...hehe

rieyana ynn said... Reply To This Comment

memang santik lew...;d

Cik Ila said... Reply To This Comment

azwan : ooo ye? cik ila bab2 kereta ni,byk tak tau...hahah

nuriz : u tergoda?i lg tergoda tgk design die.haha

saya_arief: kan??haha

man :sgt smart!

rieyana :santik2..haha

PutRee SeJiNjaNg said... Reply To This Comment

sporty kan keta ni...suka sangat..:)

pepari said... Reply To This Comment

neo mmg cantek..da lame da tau..haha