Friday, April 15, 2011

Ada tak orang yang sama macam aku ni...hehehehe

Assalamualaikum...

Petang yang indah,sebab hujan dan aku pun mengantuk.Bila tibanya hujan,dengan serta merta  perut aku pun berbunyi,menunjukkan masuknya waktu untuk mencari makanan.Ohh,aku punya makan malam sekitar jam 6 hingga 7.30 petang je tau.Aku tak makan lewat-lewat ni,sebab kat rumah pun makan masa tu jugak.


Bila dah mengantuk,fikiran pun merepek semacam je.Aku teringat zaman kecik-kecik dulu.Aku tak tahu la aku seorang je ke,atau ada lagi yang ada tabiat macam aku ni;


Masa kecik,aku suka bukak PETI SEJUK!!
Tapi,aku bukak bukan nak ambil makanan pun,aku bukak sebab nak tengok,bila lampu dia nak off dan peti sejuk jadi gelap.Main bukak tutup macam tu je la sampai ke sudah.


Agak-agak ada tak orang macam aku ni masa kecik-kecik dulu?
Heheheheh

3 comments:

Amirul (aremierulez) said... Reply To This Comment

aku bukak peti ais sebab nak rasa nagin sejuk dia tu. bukak tutup, bukak tutup.. konon jadi macam kipas la.. hahaha

ARC™ said... Reply To This Comment

masa kecik aku suka AAAAaaaaAAAAA depan kipas keh3

LollyHatesMe™ said... Reply To This Comment

duduk alaska dan kejap kat iceland kami kambus je makanan dalam ais kat luar..peti2 sejuk ni mengurangkan laipsan o3 hahaha