Monday, April 11, 2011

Masquerade Party!

Hai..hai..hai...Dalam kesibukan melanda,sempat lagi aku curi-curi masa pergi party. 
Masquerade Party!!!
Party kali ni bertemakan topeng.Tapi topeng aku agak kelakar,warna pink



Eh,salah topeng,ni bukan topeng saya....heheh
Pun bukan topeng saya...hahaha


Sebenarnya gambar adalah SANGAT BANYAK.Tapi,untuk apa nak upload banyak-banyak?Cukup la sebanyak ni.Nak cerita je pun pergi party ni,bukan untuk tujuan lain.Ohh..lagi satu,yang penting,dinner ni free..sebab tu aku datang.Hahahaha

3 comments:

Cik Su Life Cycle said... Reply To This Comment

wow.. cam best je party nie, tengok topeng dah tau.. terasa nak tengok gambatr yang banyak tue

Izzatul Azma said... Reply To This Comment

bestnya. x pernah lg ada peluang nk pegi masquerade party :D

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

Cik Su : Best2..sebenarnya,Cik Ila dtg nk mkn je..sbb free..hehehe


SweethOneY : Takpe,suatu hari nnti msti ada peluang tu.. :)

Lilypie Angel and Memorial tickers