Wednesday, April 20, 2011

Warung-warung di sana

Assalamualaikum
Semalam dah selesai sudah paper exam..Baru lepas satu..Tapi bebanan yang aku lepaskan adalah seperti aku dah habis semua paper.Hehehehe..


Ok.Dah.Cukup! Jom ikut aku tengok gambar warung-warung kat Indon!


Jumaat malam keliwon.Aku tak boleh dengar keliwon ni,macam cerita hantu.


mBakBerry? Ekslusif,tapi makan nasi+tempe je!

Waduh-waduh,nongkrong tu apa sih???hahahhaa


Gue enggak paham "Terima pesanan partai besar.."Gue tau pantai aja dong!


Lepas Donat Coklat,buat Donat warna Coklat.Apa bezanya?haha


Kecik hati Yahoo! tengok signboard ni.haha


Intel telor??


Apa kesimpulan korang nak kata?? Aku cakap senang je,diorang idea memang banyak,tapi cuba la jangan guna produk sedia ada dalam erti kata lain meniru..waduh-waduh!

2 comments:

Anonymous said... Reply To This Comment

si indon ni memang..kata malaysia maling la ape la..dia lg power maling kundangnya adoyai

meskipun begitu gua tak sokong emel 1malaysia kahkahkah

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

dukun's donat? gile klakar...hahaha

Lilypie Angel and Memorial tickers