Sunday, June 26, 2011

Belut dan khasiat

Hai semua.Aduh.Busy bagaikan menteri pulak aku sekarang.Minggu lepas terkejar-kejar ke Wad Bersalin.Alkisahnya kakak baru bersalin 20 Jun 2011.Jadinya,sebagai adik yang penyayang,terpaksa la tolong-menolong kakak yang tak berapa nak larat tu lepas bersalin.

Ok.Jom kita tengok entri baru ni.

Belut oo belut
 
Semalam pergi pasar dan ternampak gerai jual belut.Macam biasa,aku tak berapa berminat nak tengok secara dekat.Bukan apa,mind set aku tetap mengatakan belut ni macam ular.Walhal,belut ni aku tau dari spesies ikan,tapi nak buat macam mana,kalau dah itu yang aku fikir.


Sebut pasal belut,banyak khasiat belut salah satunya melicinkan kulit muka.Nak tau khasiat lain,sila search sendiri di Google.Bukan malas nak kongsi,tapi banyak sangat khasiatnya.

2 comments:

Aty Fared said... Reply To This Comment

siyes..walau berjuta pon hasiatnyer..tetap tak rase boleh diterime tekak ni..mungkin kalau dah siap2 buat pati tu..masih boleh dipertimbangkan..tu pon belum tentu...hahahaha...

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

aTy: betul tu.. :)

Lilypie Angel and Memorial tickers