Friday, June 10, 2011

Orang Kelantan ganas?

Aku tak pernah kisah kalau tak update blog,sebab aku tak paksa pun orang baca blog aku.Suka hati korang la nak baca ke tak.Tak timbul soal "I follow you,follow me back ya!"--> Hey,hey..paksa-paksa pe kes? hahaha


Emm,cuti sekolah dah nak habis.Kereta bukan main banyak.Biasalah,orang kota sudah mau pulang ke tempat kerja.Cikgu-cikgu pun dah mula korek laptop,siapkan apa-apa kerja yang tak siap,sama jugak dengan budak sekolah,masa ni la baru nak buat kerja sekolah! Budak-budak yang duk asrama,dah mula packing baju untuk bawak balik asrama---> Aku pun macam tu jugak dulu.


Ohh ye.Bukan tu je.Kereta banyak mungkin jugak sebab orang kampung mahu tengok bola esok,Piala FA.Penyu lawan Red Warrior...Tapi aku panggil Penyu lawan Kijang la senang.hahaha.Bila ada perlawanan bola,aku mesti tutup telinga sebab kawan-kawan aku kata orang Kelantan ganas-ganas.Aku tanya kenapa,diorang cakap penyokong Kelantan ni emo sikit.---> Beb,jaga sikit! Aku orang Kelantan!.hahaha


Mana la aku tau kenapa penyokong Kelantan jadi macam tu.Dah semangat diorang kuat,jangan salahkan orang Kelantan yang lain,ok? Dan jangan sebab korang gaduh dengan 'seorang' rakyat Kelantan,korang benci satu negeri Kelantan.Tak masuk akal kan?haha.


p/s : Kadang-kadang pelik,kenapa orang tak suka budak pantai timur?

5 comments:

ADAM said... Reply To This Comment

bukan ganas..cuma semagat je 2..^^

Cik Ila said... Reply To This Comment

Adam : Betul tu..hehe

Nyssa Nuar said... Reply To This Comment

ye betol!
NN pon ade gak anti sorg budak kelantan tu..
tp dy sorg je la..
yg laen oke je fren ngan NN..
atualy bkn sbb negeri..
tp ats diri sndiri...

Cik Ila said... Reply To This Comment

NN : yeke?? jgn benci negeri tau...yg lain tak bersalah.hehehehe ;) Thanx komen! ;)

Budak Botak said... Reply To This Comment

He3, semangat kenegerian tinggi sangat...

Entry terbaru -> Ini Jadinya Kalau Tak Belajar Jawi... (",)