Tuesday, June 7, 2011

Lekat Tulang ikan. ;(



Eh,comelnya tulang ni.
 

Dengan sukacitanya nak beritahu,tekak aku dah kembali normal setelah LEKAT TULANG IKAN PATIN selama 2.5 hari !

Peritnya aku yang tahu.Nak mengadu pada siapa? Kalau mengadu,sah-sah lah mak aku suruh makan segumpal nasi dan telan.Kalau tak jadi jugak,mesti kena korek sendiri dengan tangan.Ohh tidak!! Tak mau!!

Bagi kes biasa macam aku,agaknya tulang biasa-biasa je kot.Tapi bila minum/makan tu memang rasa tak selesa.Bayangkan orang yang tercekik tulang yang dasyat.lagi kesian.Kan??

Okeh.Tadi aku sempat cari kat google penawar lekat tulang ni.Menarik jugak.

Petua : Ambil senduk gulai,letak air masak.Minum air masak dengan baca Bismillah dan Selawat.InsyaAllah cepat baik!

Sumber : Petua Lekat Tulang

p/s : Tapi tak sempat pun guna petua ni.Sebab tulang tiba-tiba hilang dari tekak.Alhamdulillah.hehehe

3 comments:

zianazone @ appleijo said... Reply To This Comment

hehe tcekik tulang mmg seksa..nk telan pun sakit kan..bagus lah awak dh ok *wink*

sYafIk-wAy said... Reply To This Comment

korek guna tangan sendiri .
werkkkk !!!!

hahaha

Cik Ila said... Reply To This Comment

Blogger zianazone @ appleijo : hehe..tq2..


Blogger sYafIk-wAy : haiyaa...tamau!! haha