Saturday, June 4, 2011

Tak sampai hati nak publish gambar ni!

Aku sendiri tak sampai hati nak publish gambar ni.
Tapi demi pengajaran kepada manusia-manusia di luar sana termasuk aku sendiri  yang sentiasa leka dengan duniawi,aku pun publish.


Innalillah..


Kepada yang tertanya-tanya dan masih tak tahu,ni la gambar bayi yang dibuang dari pangsapuri Sentul 2,3 hari yang lepas.


Nauzubillah.
Mengikut kata surat khabar,kemungkinan si pembuang yang celaka tu nak buang bayi ni ke dalam tong sampah sebab tong sampah memang dekat dengan tempat bayi ni dicampak.
Kesian kan?Entah-entah budak ni bila besar,jadi doktor ke,ahli farmasi ke,cikgu ke,tak ke menyesal si pembuangnya?


p/s : Semoga si pembuang bayi yang keji lagi celaka tu bertaubat la sekarang sebelum Tuhan hukum atas dunia lagi.

5 comments:

ASaDa RyutaRo said... Reply To This Comment

gambar ni sangat menakutkan. apa la yang orang tu fikir masa buang baby ni. uhh..

hilang kewarasan betul sampai sanggup buat camni.

chris™ said... Reply To This Comment

Tergamak nya manusia melakukan perbuatan sekejam ini.

Terbaru di blog Aku "Buffered Earning akhirnya berjoget di blog aku buat pertama kali."

Cik Ila said... Reply To This Comment

Asada : Tu la manusia...huhu

chris : sgt kejam!

Cik Syue said... Reply To This Comment

kesiannye baby tu, huu

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Cik Syue

Tu la..kesian kan?huhu