Sunday, August 26, 2012

Cincin RM7

Tengok orang lain punya blog,sikit punya cantik.Blog sendiri rasa macam kuno semacam jek.Tu pun ada hati nak update entri.Tiap-tiap hari buka dashboard blogspot.Nah! Rajinnya diorang ni update status.Aku pulak terpaksa mengemis tajuk-tajuk entri baru dalam ni.Kesian.

Tapi hari ni ada sesuatu yang aku mahu kongsi.Terutama untuk aweks-aweks di luar sana yang suka pakai aksesori cincin.Cincin handmade,cantik sangat dan berbaloi-baloi.Harga tak sampai pun RM10.Owner bisnes ni adalah ex-schoolmate aku juga.

Cantik dan sesuai dipakai untuk yang sukakan aksesori.

Cantik,simple dan murah.Kalau berminat,cepat-cepat la usha FB page Enhance & Enchant.

p/s : Sekian sahaja.Siapa yang beli,tolong belikan sama untuk aku.InsyaAllah,murah rezeki korang nanti.Eheh! ;p

13 comments:

♥ Cik Zack ♥ said... Reply To This Comment

menarik kot cincin ni ! huhuhu :))

Cik Ila said... Reply To This Comment

@♥ Cik Zack ♥

Haaaa..cantik kan? ;)

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

kalau buat cincin untuk kawen ade yg nak trima x? hehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Azwan Aziz

Boleh.Tp nanti org tua bising,dia kata cincin kodi.hehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said... Reply To This Comment

cantik dan kreatif =)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Khumaera Ismail aka Mariam Ismail

Setuju!!! ;)

BERT said... Reply To This Comment

kiyutnye cincin tu.. nk usha2 gakla hihi

Cik Ila said... Reply To This Comment

@BERT

Usha jgn tak usha! ;)

KiUk said... Reply To This Comment

wah..comelnya! :)

~AiMi SyAhiRAh~ said... Reply To This Comment

Simple but nice.. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Cik Ila said... Reply To This Comment

@KiUk

Sgt comel! ;)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@~AiMi SyAhiRAh~

Hehe.tq ;)

APAN said... Reply To This Comment

blh buat cincin tunang nih...