Thursday, August 23, 2012

Kebaya Suhaila

Kawan-kawan suka tanya,

"Nama penuh apa?". Aku jawap la Suhaila.Diorang tak puas hati.

"Aku tanya nama penuh!".Aku pun jawap lagi.Yelaa,nama penuh aku Suhaila.

"Takkan Suhaila je,tak ada Siti,Noor,Nur,Nurul?" Tak ada laaaa! Hanya Suhaila.

Oii..banyaknya soalan.Nak tunjuk kad pengenalan,tak comel pulak sebab kad dah buruk gila kuning pulak tu.Tambah pulak gambar masa form 3 tak tukar-tukar lagi sampai sekarang.Aku cakap kat mummy,nama aku tak commercial langsung.Drama dalam TV pun tak guna nama Suhaila.Mummy pun kata,nasib baik ada nama,kalau tak ada nama nak panggil Esah? ohh deng!

Tapi hari ni agak terkejut.Dari pagi cuci mata tengok website online shopping Zalora, terjumpa sejenis kebaya namanya kebaya Suhaila.Perasan la kejap konon-konon nama glamour pulak kan?

zalora.com.my!
Cantik bajunya,macam blouse short sleeves punya.Merah pulak tu.Tak de,sebenarnya nak highlight nama tu je.Hehe.Jemput shopping di Zalora semua! ;)

0 comments: