Wednesday, August 15, 2012

Mu bilo nok nikoh?

Rasa-rasa aku,muda lagi ni (bila tengok diri sendiri kat cermin). Muhasabah diri tak jugak.Makin perasan ada la.Subhanallah.Geleng kepala.

Tapi semua orang tanya,

"Mu bilo nok nikoh?"

Ewah.Soalan.Dah rupa macam soalan yang selalu ditanya kepada blogger AZWAN AZIZ. Tapi ok la,tak ada la sebanyak soalan yang dituju kepada blogger AZWAN AZIZ.

Macam tu la manusia.Selagi belum berkahwin,duk mengadap soalan tu jela.Bila dah kawin orang tanya,bila nak ada anak.Bila dah ada anak,anak membesar orang tanya belajar kat mana.Bila anak dah kerja,orang tanya kerja kat mana.Bila anak dah nak kahwin,tanya kahwin dengan siapa.

Jawap jela kahwin dengan hang lerr..boleh? Haha

Apa-apa pun,adik/kakak,makcik/pakcik.Terima kasih kerana prihatin.Sila la berdoa kepada Yang Maha Esa,moga-moga soalan tuan/puan,makcik/pakcik tu terjawap dengan sendirinya tanpa perlu saya jawap.Akhir kata,sambutlah salam sayang dari saya. Semoga anda semua sentiasa terdetik di hati dan fikiran bahawa jodoh dan pertemuan di tangan Tuhan.InsyaAllah.

Kepada rakan blogger AZWAN AZIZ, tabahlah menghadapi soalan yang bertubi-tubi. Haha


4 comments:

cik nana said... Reply To This Comment

betul2 setuju. kite pun da selalu kena tembak soalan camtu. buat dekkk je. haha

pazil said... Reply To This Comment

bilo?hahaha

Cik Ila said... Reply To This Comment

@cik nana

Tu diaa...! Nak tembak jwpn apa pn tak tau.ahah

Cik Ila said... Reply To This Comment

@pazil

haip! kene soal la pulak.nakal.haha