Thursday, March 31, 2011

GEMPAR!!Kanak-kanak berjalan di atas air????

Kanak-kanak berjalan DI ATAS air??

Uish..macam mana dia boleh berjalan atas air,hebatkah dia?

Saya pasti anda pun boleh berjalan di atas air,

bukan susah pun,senang je...

Tak percaya?

Betul..............!!


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Ada nampak macam berjalan atas air tak dari jauh?hehe ;p



Sebenarnya bukan jalan atas air pun!! 

Cuma kawasan air tu ada laluan berbatu yang dibuat dalam air

Kalau tengok dari jauh,memang orang akan terkejut sebab gaya macam berjalan atas permukaan air..



*** Macam tak sesuai je buat laluan berbatu macam tu dalam air.Nanti budak-budak main jalan je,lepas tu licin,jatuh dalam air..Kena kat budak yang tak pandai berenang,lemas macam tu je,kesian! Ibubapa di luar sana atau kakak/abang,sila la awasi pergerakan anak/adik masing-masing,jangan main lepas je budak-budak main air.

6 comments:

saya_arief said... Reply To This Comment

huhu.ingat kan magic tadi.
:D

Cik Ila said... Reply To This Comment

tak berapa nak magic la arief..hehe

YUL said... Reply To This Comment

macam naruto la, boleh jalan atas air, hekhek

Cik Ila said... Reply To This Comment

YUL : mm..naruto pn,naruto lahh..hahahahaa

Fairus Bin Mamat said... Reply To This Comment

MACAM AHLI MAGIC BERJALAN ATAS AIR.. :)

Cik Ila said... Reply To This Comment

fairus : ini belum cukup magic lagi..