Wednesday, March 30, 2011

Pesanan ringkas tapi mendalam

Sejak beberapa hari ni,ramai orang copy dan paste benda yang sama kat Facebook masing-masing.Apa yang menarik,benda tu hanyalah satu peringatan ringkas kepada perokok-perokok tegar (ehem-ehem encik-encik/bapak-bapak/abang-abang/datuk dan pakcik-pakcik)........



Dear smokerssss,

Please get a plastic bag for yourself whenever you want start smoking.
So you can enjoy the smoke 100% by yourself, i dont want any percent of it.
...And some of my friends, too.
.................................
Regards,
Don't-like-smoker guy/girl.

p/s: copy and paste this message at your profile to support the keep-smoke-away campaign!


Wahai perokok-perokok sekalian,korang tak kesian ke,sampai macam ni sekali peringatan yang dibuat.Sah-sah la korang tu dibenci sama sekali sebab merokok di kawasan terbuka.Lagi satu,pada mat-mat romeo yang ada awek tu,tak payah la korang duk sorok-sorok merokok,sebab awek korang tu tunggu masa je nak marah kaw-kaw kat korang!!


** Nak merokok silakan,tapi pastikan orang-orang di sekeliling anda,tak terkena/terhidu bau asap rokok tu.Kadang-kadang seronok pulak main hembus-hembus asap beropol-ropol ke langit tu ye? Simbah dengan air baru tau!

2 comments:

YUL said... Reply To This Comment

hahha, sy bukan perokok tegar, macam2 lah.

Cik Ila said... Reply To This Comment

bagus2...heheheh