Sunday, March 20, 2011

Lagu SpongeBob versi Kelantan

Assalamualaikum semua.Apa khabar?
Pernah dengar lagu SpongeBob versi Kelantan??
Nak tau lirik dia macam mana?
Boleh tengok kat bawah ni khas untuk anda semua;


Ready dok budok-budokkk? Ho laa, keptenn! Gaaapo diiiooo? HO LAA, KEPTEN! oooooo..Podio dok dale buoh lanah bowoh laut? Spongebob Sluar Kkotok! Sene meresap bewarno kuninggg. Spongebob Sluar kotok! Kalu demo suko bendo laut hok ngarut. Spongebob Sluar Kkotok! Pah mari la pakat nnopat supo ike. Spongebob S.........luar Kkotok! Ready? Spongebob Sluar Kkotok,(3x) Spongebobbb Sluar Kkotokkkkkkkk~~



Sila nyanyi ikut nada lagu SpongeBob ye kawan-kawan.Pada rakan senegeri saya,selamat bergelak ketawa sebab kami kat sini pun dah memang tak tahan gelak baca lirik lagu SpongeBob ni.

5 comments:

KizZ said... Reply To This Comment

Alamak cne nak ikut ni...tak reti lah..Kiz dengar awak nyanyi je larh..hihi

Cik Ila said... Reply To This Comment

hehehehe....cik ila takleh nak nyanyi,nanti gelak je lebih.memang kelakar kalau dgr lagu ni dinyanyikan dalam bahasa kelantan

Syukri Hasshan said... Reply To This Comment

berbelit-belit lidah baca..cakap ganu ke kelate tu??belit weh...

saya_arief said... Reply To This Comment

kene try nyanyi nie.
:D

Cik Ila said... Reply To This Comment

Syukri : klate ni..hahah.xpe,cik ila boleh tlg ajar.hehehe

arief : mesti! :p