Saturday, May 14, 2011

Aku masih....!

Sampai la sekarang,aku masih......


TAK PANDAI nak pakai shawl tanpa anak tudung awning!
Tengok aje kat header blog aku,aku selesa dengan anak tudung awning.
Tanpa awning,aku rasa seperti kosong,terus nampak langit bila kepala mendongak ke atas.
Kepala seolah-olah kecik seperti kepala bayi,dan mempunyai dahi seperti padang bola,luas terbentang.


Dengan awning,aku belum nampak langit lagi.
Aku lebih yakin dengan saiz kepala yang tidak terlalu kecik dan tak terlalu besar.
Lebih-lebih selesa 'membelit' shawl dan syria dengan adanya awning.


Gambar candid.Terus buat 'peace'.;)


Itu sahaja kisah hari ini.Kisah awning..... ;)

4 comments:

EllyZahari said... Reply To This Comment

cute jah tu x pakai awning..hehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

elly : cik Li umpan ciksue ke ni?

EllyZahari said... Reply To This Comment

haha, x kose nk umpan..:P

Cik Ila said... Reply To This Comment

simpan la 'kose' mak buyong tu.bln 7 ni perlu 'kose' yang lebih.hahaha