Saturday, May 7, 2011

Isu legging lagi..Lu langsi,lu mati!

Assalamualaikum semua.


Hari ni,ada gambar sensasi.Minum pepsi,cepat basi
Eh,apa la merepek.
Gambar nya satu je dik non.
Tak boleh lebih,kang jadi "hot" pulak.
Tapi memang dah hot pun.


Mana tak nya,tengok la..


Ada bran nak pakai legging lagi?hahaha

Hmm,betul jugak kan?hahahaha
Legging? Dik non pakai jela dalam rumah ye,jangan pakai kat luar rumah,nanti kang,tok imam pun boleh tercabut kopiah...



1 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said... Reply To This Comment

legging pakai time tido je sebab selesa. tu pun tgk jenis kain..