Sunday, May 15, 2011

"Ala..jangan la tengok gambar ni,malu laa!!"

Aku duk belek-belek facebook.Aku tengok ramai orang upload gambar-gambar baru.Aku? Tengok la,kalau ada mood,aku upload la.Kalau tak,tunggu la 2 bulan lagi baru aku upload.


Kadang-kadang aku gelak sendiri bila baca komen dari gambar orang lain.Gambar punya banyak.Tapi bila orang lain komen,dia cakap;


"Ala,jangan la tengok gambar ni,malu la!!!"


Dey...siapa suruh letak gambar kalau malu orang tengok gambar dia??? Tak..sebenarnya aku la yang komen gambar orang itu.Aku komen,tapi dia jawap macam tu.Hangin la aku..Baik tak payah letak gambar.Kan??


Satu lagi,jarang aku tengok orang komen dengan jujur.Kadang-kadang dia tak nak pun puji,tapi entah kenapa aku pun tak pasti,tiba-tiba jadi pujian.Apa lagi,seronok la orang yang dipuji tu.Makin la nak letak lagi gambar lagi.Tak salah kalau kita jujur.Cuba komen panas-panas sikit,baru la membina namanya.Ini komen asyik nak positif je memanjang,tak mencabar langsung.Hahaha.Aku senang je,rasa tak ikhlas,aku tak komen langsung.Senang kan? Hahahha ----> Sebenarnya aku suka tengok gambar je,tapi tak suka komen pun,malas!

4 comments:

Ardini Humaira said... Reply To This Comment

hehe dni biasanya kalo tak suka tak komen terus :D tengok ja

Redbloodsnow said... Reply To This Comment

hahaha..tu la kan. leh plak dia bg statement gitu ek. ade² je...if malu, jgn letak..cehh :D

Cik Ila said... Reply To This Comment

Dini : bagos dini..jujur2..hahaa

k.Zie : tu la psl.ape boleh buat kan?huhu

FasiHaH SupiaN said... Reply To This Comment

huhu gambau pun xdok kat FB tuh.,hihi