Tuesday, August 23, 2011

| Aku jumpa dia...|

Baru aku sedar..yang aku dah 3 hari tak update blog. Rasa malas menulis dan kering idea.Tapi banyak benda baru aku jumpa dalam 2-3 hari ni.Salah satunya...

Aku jumpa Octove!!!

Aku baru kenal dia.Dia best tapi slow sikit.



Konsep yang hampir sama dengan Facebook tapi ada la tambahan sikit-sikit application dia macam earning point.Siapa yang aktif guna,point dia makin banyak dan ranking dia pun kat atas jela selalu.

Ahh.tak susah mana pun.Sama macam korang mula-mula ada Friendster dan Facebook.Awal-awal guna,blur kejap..tapi lama-lama..emmm..boleh laaaa tahan.

Yang belum sign up boleh sign up.Yang malas,duk diam-diam.Ohh ye..Octove ni komuniti yang kebanyakkan ada blog sendiri.Tapi yang tak ada blog pun boleh je nak register! ;)


REGISTER HERE!

1 comments:

kaizen said... Reply To This Comment

dah ade tp cm malas jer nk gune... hehehe

Lilypie Angel and Memorial tickers