Tuesday, August 9, 2011

| Nuffnang merajuk,tukar status keahlian aku kepada biasa |

Agak pelik dan hairan
2,3 hari lepas,surat cinta kepada Nuffnang dihantar melalui tiket,pertanyaan untuk membership status.
Tak tahu kat mana silapnya,tiba-tiba status aku berubah sedangkan aku tak buat benda yang menimbulkan kebencian Nuffnang pada aku.
Jawapan yang Nuffnang bagi kat aku;

Your membership status was affected because our crawlers detected ad script from our competitor, innity.com on your blog zarryn.blogspot.com. If you wish for Glitterati status to be reinstated, kindly ensure that all script from innity.com  has been removed.

Eh,sejak bila pulak aku ade innity dalam blog aku ni.Tak pernah-pernah pulak aku klik ke,jauh sekali nak copy script apa-apa masuk dalam blog.Pelik betul.Kalau la ada aku ubah apa-apa,kenapa sebelum ni status keahlian tak berubah,kenapa sekarang baru nak ubah status aku?Pening!


p/s : Ada siapa-siapa pernah senasib dengan aku?Wahai Nuffnang,jangan la merajuk! huhu ;(

6 comments:

Amirul Amin said... Reply To This Comment

kesian..jom Boikot nuffnang?
oppss..bergurau je..

Cik Ila said... Reply To This Comment

Amirul : heyp,jage..kang Nuffnang marah.haha

Amirul Amin said... Reply To This Comment

@Cik Ila
opppss..maaf yer cik ila dan nuffnang.ehehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Amirul Amin

hehe...takde ape laaa...hihi

~eZmALiZa~ said... Reply To This Comment

ohh..kalo dah letak nuff, jgn letak innity :)

Cik Ila said... Reply To This Comment

@~eZmALiZa~

huhu ezma..ila xpnah masukkan innity pn...setia ngn nuff..tp xtaw nape aritu nuff jd cmtu..tp skrg dh ok.. ;)