Thursday, August 18, 2011

Kad Raya 'cyber' dari Abg Eq

Kurang 2 minggu lagi nak raya.Perkataan pertama aku..'Yeyeyy!!".Sah! Budak-budak lagu rupanya aku ni kan.
Ni dah berapa kali Hari Raya, tak dapat sekeping pun kad raya.Kecewa tu tak la,sebab dah tau..tak ada siapa pun nak kasi.huhu.

Tapi,walaupun posmen tak hantar Kad Raya,blogger kirim Kad Raya kat blog pun jadi la..Orang kata Kad Raya 'Cyber'..Jimat kos sikit daripada nak beli kad raya dan setem sekarang ni.Ohh,setem mahal woo sekarang..Kalau bukan 60sen,tak sampai la jawapnya surat menyurat korang tu.


Kad Raya Abg Eq   




Salam Ila,
Terima kasih singgah blog abg eq dan komen. Kad raya 'cyber' kat blog abg eq tu abg eq alu2kan untuk letak kat blog Ila k...ikhlas dari abg eq...
Selamat berpuasa dan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba...

Terima kasih kepada Abg Eq..Kad Raya 'cyber' pun jadi la...daripada tak ada langsung kan! hahahah

Ohh ye,jemput ke blog Abg Eq ni ya.. http://www.eqbalzack.com. Jom kita serbu,tengok gambar-gambar dan entri menarik Abg Eq.Adik-adik yang nak kata-kata semangat dari Abg Eq pun,dijemput singgah ke blog Abg Eq ye... ;)

0 comments: