Friday, August 12, 2011

Shawl masa depan,mungkinkah ada teddy bear terselit di sebalik lilitan?

Betul kata Abg Otai,Shawl sekarang seperti kelopak Bunga Matahari...


Dia kata lagi,shawl masa depan,mungkin ada letak teddy bear Mr.Bean....


Aku reply pada Abg Otai,aku rasa shawl masa depan ada macam-macam lagi..patung barbie doll menari...anak patung Garfield dan ohhh..so sweet gula-gula!

Tak,bukan perli apatah lagi nak mengata,bukan! Kenapa bukan,sebab aku sendiri pun buat,tapi belum cuba kelopak bunga punya style.Nak cuba..tapi terbayang-bayang "Ada ke orang pakai macam aku pakai ni??"Tambah-tambah pulak,aku bukan ambil jurusan Human Resources&Development atau Business Administration untuk bersolek dan berhias sakan ke pejabat untuk jumpa client.Ohh no!

Fesyen sekarang menjadi-jadi.Daripada berbaju kebaya ketat di zaman 60-an,sampai la gaya sekarang,bertudung fesyen putar alam.Orang tua bising kata, "Budak-budak sekarang pakai entah apa-apa,sendat..ketat..terkepit-kepit!" -Itu kata orang tua-tua-

Orang muda balas dengan nada tak puas hati, "Habis,orang zaman dulu,pakai seksi kebaya ketat dengan kain belah sampai ke peha,jalan melenggang tunjuk body,pun sama!" - Itu jawapan orang muda-

Gaduhlah korang sampai bila-bila,aku nak minum ayaq....Bye.

4 comments:

BTS said... Reply To This Comment

pakat dok kata memasing jgn sampai tarik rambut sudah,kan. Biasalah mana ada yg mau mengaku ... Nai secawannnn...

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@blogtilldrop


haha...mane bleh mai secawan..malam karang baru boleh.. ;)

nashfahrenheit said... Reply To This Comment

tau xpe. pesyen zaman sekarang ntah ape2 je yg kuar -_-" banyak yg menarik, tp lagi banyak yg pelik.

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@nashfahrenheit

tu la psl..hish..zmn anak2 nnti mcamana la agknye..huhu

Lilypie Angel and Memorial tickers